יום שישי, 17 במאי 2013

מעשה בחתלתול

דברים שקרו באמת. חיכיתי להוריי שיאספו אותי מאבן גבירול על בזל. הם היו צריכים להגיע לפני 20 דקות וכנראה אמורים היו להגיע עוד 10 דקות. החזקתי ביד שני בקבוקי קולה בשקית לאחי הקטן שהיה לו טקס חשוב בצבא ואליו נסענו. פתאום חולד או נמייה קטנה או בעצם חתלתול זה חתלתול חוצה את אבן גבירול בתנועות מאורכות מהירות, איכשהו התנועה מאטה סביבו, קופץ על אי התנועה הגבוה, נתקע בדקל ומנסה להקיף אותו, התנועה בצד השני עוצרת הודות למישהי שעוצרת לידו ושמה לב, בשלב הזה אני כבר זרקתי את הבקבוקים נופפתי בזרועות בתנועות משוגע חוצה את הכביש, וניסיתי לתפוס אותו אבל אז הוא ברח חזרה לכיוון ממנו הוא בא, אז הבנתי שאני באמצע הכביש וכי עליי לקבל החלטה, האם אני מסתובב לתנועה שכבר זורמת מאחוריי, האם אני מקווה שהוא יצליח ומתכונן גם לראות אותו נמחץ ונמרח בקוועץ' נוראי, בשלב זה כבר עצרתי שוב את התנועה בתנועות רק פחות הסתכלתי למשוב מהנהגים, החתלתול חזר למדרכה, בחור חייך אלי ואמר לי שהחתול כמעט אכל אותה, חייכתי כן, אבל החתול המשיך באמוק לנסות להיכנס לאחת החנויות, דידי הדייג גירש אותו, הפועל של דידי הדייג שמיודד עם המכבסה גירש אותו גם שם, דפק את הראש וניסה להיכנס לכמה חלונות ראווה, עד שנכנס למספרה, הספר לא שם לב, יש לך שם חתלתול רק אל תגרש אותו חזרה לכביש, אולי היה עדיף שלא הייתי אומר לו ולא לוקח אחריות על מה שהוא עשה הלאה, עם מטאטא ניסה לגרש את החתלתול מתחת לעמדות התמרוקים, ואז מייד אחרי שהוא יצא מהספר הוא נכנס לחייט, עכשיו ישר חשבתי חייט זה טיפוס יותר קשוח מספר, זה ברור, יוצא חבר העמים,  מה הוא יודע בצער בעלי חיים, למרות שאפשר לדבר על חייטים וספרים במסורת המערב ונראה שחייטים יצאו יותר טוב, אבל בכל מקרה אז לא חשבתי ככה, אמרתי לו יש לך כאן חתול, אל תגרש אותו לרחוב אלא לחצר האחורית מסביב, הוא אמר איפה, הנה, הוא בא לתפוס אותו עם היד, שיט, נרתע, לקח בד מפה פרחוני, תפס אותו, החתלתול הקטן עשה פיתול גמיש של עמוד השדרה לשרוט את החייט ולא הצליח בזכות הבד, החייט פתח דלת אחורית ישר לחצר, הטיל את החתלתול לתוך שיח, וסגר את הדלת, נו הוא רק מפחד זה בסדר, הוא סיכם.



מוסר השכל:
יש ת'דברים האלה שמוציאים אותי מעצמי, מרחיבים את גבולות האחריות האישית שלי, חתלתול במצוקה זה קל, אם זה היה חולדה אולי הייתי מסיט מבט אולי אפילו מקווה שתידרס, מייד אחרי הקטע ההירואי מסכן החיים רציתי לנתק מגע, להפסיק להיות אחראי לשורטן הקטן הזה, כי הוא הפך מחתלתול במצוקה לסתם חתלתול שדופק ראש בחלונות, ולעומתי, שדי עשיתי שטויות, עוד אנשים שמו לב למה שקרה אבל לא עשו שטויות כמו לרוץ לתוך הכביש, אלא יותר עמדו מנגד והעירו או עצרו את המכונית והסתכלו בתהיה, והחייט היה יותר קול, אבל בקטע של לעשות את מה שצריך דווקא תוך כדי שהוא שומר על עצמו ולא מסתבך. ואני בכלל לא כזה אוהב חתולים.


תגובה 1:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לאקס לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק